Returnări & Schimbări

Ca să fie returnat produsul la multimagazinul Politikos, contactezi sucursala companiei  de Curier care te servește și trimiți pachetul la adresa Kapodistriou & Amalias 2 35100 LAMIA Tel. 22310 38604. Multimagazinul Politikos își asumă numai cheltuielile primei schimbări de comandă, dacă returnarea pachetului se realizează cu companiile cu care colaborăm. În cazul în care vei alege altă companie pentru returnare, sau în cazul în care returnări repetitive privesc aceeași comandă, atunci cheltuielile sunt exclusiv ale tale și diferă depinde de companie, de greutatea pachetului ș.a.m.d.

În caz de returnare de bani, procedura începe după ce primim produsul, și dacă produsul întrunește condițiile de returnare (nu este distrus, desfăcut ș.a.m.d.) Suma se returnează depinde de modul de plată: Dacă ai utilizat card de credit, suma ce creditează la cardul tău, iar dacă ai plătit în numerar, prin plată la livrare sau prin transfer bancar, suma se creditează la un cont bancar. În cazul respectiv cheltuielile de returnare al pachetului sunt ale tale. În orice caz, procedura se realizează în termen de paisprezece (14) zile lucrătoare din momentul primirii produsului. Nu ești îndreptățit la returnare de bani dacă ai ridicat comanda de la magazinul Politikos.

În caz de expediere de produs greșit sau cu vicii procedura care se urmează pentru schimbarea produsului sau a returnării de bani este exact aceeași cu cea descrisă mai sus.

Poți să faci acest lucru, sunând la Departamentul serviciului de asistență pentru clienți la 0747 091 567 sau  +30 22310 38604 Lui - Vineri: 9:00 – 17:00 sau prin e-mail la: eshop@politikos.ro Acolo declari produsul pe care dorești, și dacă este disponibil, înlocuirea se va realiza imediat.

Fiecare comandă care pleacă de la birourile multimagazinului electronic politikos-shop.gr este controlată minuțios, totuși întotdeauna există posibilitatea unei erori. Dacă există vreun viciu la produsul livrat, sau la ambalaj (indicativ: dacă ambalajul este rupt sau ud), va trebui să păstrezi ambalajul ca dovadă și să contactezi imediat Serviciul de asistență pentru Clienți. Compania curier cu care colaborăm va primi produsul pe cheltuiala noastră.

  • Poți returna produsul cumpărat dacă este neuzat și în starea lui inițială, și dacă ambalajul său nu a fost deschis sub orice formă.

  • Îmbrăcăminte și încălțăminte cu eticheta scoasă, sau care au fost folosite înafara procedurii de încercare nu sunt primite înapoi.

  • Din motive de igienă nu se acceptă returnări de lenjerie de corp (string, boxer, slip ș.a.m.d.) La costumele de baie pentru femei cu bandă autocolantă protectoare și la slip-uri, returnarea poate fi acceptată doar dacă această bandă nu a fost îndepărtată. Costume de baie tip brazilian, costume de baie tip string și toate costumele de baie slip nu se vând cu bandă protectoare și nu se returnează.

  • În caz de returnare, este necesar să există și chitanța de cumpărare în pachet.

  • Dacă nu se păstrează unele sau toate din condițiile sus menționate, multimagazinul Politikos are dreptul de a nu accepta returnarea produsului respectiv. În acest caz produsul se trimite înapoi expeditorului, care va plăti și cheltuielile de transport.